• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Organisatietheorie en -ontwerp

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

32,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Organisatietheorie en -ontwerp
Organisatietheorie en -ontwerp
Beetje gebruikt
32,95
ISBN
9789039519820
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
528

Waar gaat het over?

Dit standaardwerk over organisatietheorie is wereldwijd het meest gebruikte studieboek. Deze Nederlandse vertaling is gebaseerd op de oorspronkelijke zevende editie. Veel studenten die een normale cursus organisatietheorie volgen, hebben geen uitgebreide werkervaring, zeker niet op de middelste en hogere niveaus, waar organisatietheorie het meest wordt toegepast. Om studenten te betrekken bij de moderne organisatiewereld zijn aan deze druk belangrijke onderwerpen toegevoegd, onder andere een nieuw hoofdstuk over kennismanagement en de invloed van de informatietechnologie op organisaties. Verder is er nieuw materiaal over de horizontale organisatiestructuur, e-commerce, de balanced-scorecard, ERP, intranetten en extranetten, strategieën om op wereldschaal te concurreren, de cultuursterkte en de subculturen van een organisatie, massa-individualisering voor wat betreft fabricage en dienstverlenende bedrijven, en de transformatie van organisaties die ontworpen waren voor effi ciency naar bedrijven die ontworpen zijn voor leren en voor verandering. Net als vorige edities kenmerkt deze uitgave zich door een veelheid aan casestudy's, illustraties en tips om cases te analyseren en organisaties te leiden. Bestaande en nieuwe voorbeelden laten zien hoe behandelde concepten kunnen worden toegepast. Deze totale hoeveelheid onderwerpen geeft het boek aanzienlijk meer inhoud en maakt het veel toegankelijker. Hiermee biedt Richard Daft een plezierig leesbaar overzicht van de meest recente manieren van denken over en kijken naar organisaties. Richard L. Daft is een van de meest vooraanstaande onderzoekers op het gebied van leiderschap, transformationele communicatie en verandermanagement. Hij is sinds 1994 verbonden aan de Vanderbilt University in Nashville, Tennessee.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
10,80
Louis Paul Boon, Peter Neijens
MEDIA RECLAME PUB
nog 1 op voorraad
10,50
Robert Doyen, Meg Schneider
Rijk worden voor Dummies
nog 1 op voorraad
14,60
nog 1 op voorraad
10,80
Louis Paul Boon, Peter Neijens
MEDIA RECLAME PUB
nog 1 op voorraad
10,50
Robert Doyen, Meg Schneider
Rijk worden voor Dummies
nog 1 op voorraad
14,60

Anderen bekeken ook

Tom Rath, Henriëtte Gorthuis, Saskia Peeters
Ontdek je sterke punten 2.0
7,00
Leike van Oss, Jaap van 't Hek
Onderweg
18,85
Eelko Huizingh
Innovatiemanagement
23,95
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
12,04
Saskia Stolk, Paul de Ruijter
Klaar om te wenden
12,60
Pieternel Dijkstra, Abraham P. Buunk
Sociale psychologie en praktijkproblemen
35,10
Marian Thunnissen, Peter Bos
Talent mobiliseren
sorry, niet op voorraad