• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Innovatiemanagement

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

21,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Innovatiemanagement
Innovatiemanagement
Beetje gebruikt
21,40
ISBN
9789043036382
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
305

Waar gaat het over?

Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat ‘het’ niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren! Innovatie: proces en vermogen Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie. Theorie en praktijkvoorbeelden De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen. Nieuw in deze editie De hoofdlijn volgt de driedeling Basis, Ingrediënten van innoveren en Uitvoering van innovatiemanagement. Deze editie besteedt uitgebreid aandacht aan de factoren die een organisatie innovatief maken, bedrijfsmodellen, sociale innovatie, klantgerichtheid en de invloed van nieuwe technologie. Daarnaast zijn er nieuwe paragrafen over de circulaire economie, de Job to be done, Technology Readiness Level en waarom innovaties falen. Het boek is voorzien van een uitgebreide begrippenlijst. Eelko Huizingh is hoofddocent Innovatiemanagement en directeur van het innovatie expertisecentrum Vinci aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij doet onderzoek naar innovaties, waarover hij regelmatig publiceert in binnen- en buitenlandse vaktijdschriften. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - eText - Toetsen - Begrippentrainer - Figuren en tabellen - Cases
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05

Recensies

0 recensies
J.M.K. Burger
Wetteksten heo
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,70
R.G. Moorer
Hrm
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,50
4=3 actie
19,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,55
20% korting
4=3 actie
5,04
25% korting
4=3 actie
12,95
J.M.K. Burger
Wetteksten heo
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,70
R.G. Moorer
Hrm
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,50
4=3 actie
19,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,55
20% korting
4=3 actie
5,04
25% korting
4=3 actie
12,95

Anderen bekeken ook

Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05
4=3 actie
17,40
Ronald Mulder
Ondernemen
4=3 actie
6,20
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
17,50
Jasper Baggerman
Grip op innovatie
4=3 actie
40,10
4=3 actie
15,35
4=3 actie
53,90
Teun den Dekker
Design Thinking
4=3 actie
33,50
4=3 actie
27,00
4=3 actie
32,04
Natalie van Zeeland
Van idee naar start-up
sorry, niet op voorraad
Paul van der Voort, Frank van Ormondt
Het innovatieboek
sorry, niet op voorraad