• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Opleidingskunde

een bedrijfsgerichte benadering van leerprocessen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

29,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Opleidingskunde
Opleidingskunde
Als nieuw
29,04
ISBN
9789013048896
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina’s
178

Waar gaat het over?

In deze nieuwe druk van Opleidingskunde staat een visie op opleidingen centraal die inmiddels gemeengoed geworden is in dit vak: opleiden als hulpmiddel om organisatiedoelstellingen te realiseren en de persoonlijke vakbekwaamheid van medewerkers te ontwikkelen. - Hoe zet je opleidingen strategisch in - dat wil zeggen, zodanig dat ze een bijdrage leveren aan het bereiken van doelstellingen of het oplossen van problemen? - Hoe ontwerp je leertrajecten zó, dat ze aansluiten bij de situatie op de werkplek én bij de persoonlijke ambities van de medewerkers? En dat ze leiden tot gedragsverandering? - Hoe meet je of opleidingsinterventies succesvol zijn geweest? Dit zijn vragen waar opleidingsadviseurs dagelijks mee te maken krijgen. Het repertoire aan leerinterventies in organisaties is de laatste jaren sterk verbreed, door aandacht voor thema's als werkplekleren en kennisproductiviteit. Opleidingen en trainingen blijven daarbij krachtige en veelgebruikte instrumenten. Wel wordt er steeds kritischer gekeken naar deze instrumenten: zijn ze wel passend voor het probleem dat speelt? Is een opleiding het meest effectieve middel? Dit boek bevat bijdragen over opleidingskundige thema's op verschillende niveaus, van strategisch tot praktisch, zoals: - de vormgeving van het opleidingsbeleid (tegenwoordig ook: 'leer- en ontwikkelbeleid'); - het meten van opleidingsrendement (leerrendement); - het ontwerpen van krachtige leertrajecten; - het ontwikkelen van aantrekkelijke leermaterialen; - het faciliteren van activerende leerbijeenkomsten.
Lees verder

Recensies

0 recensies
R. Coppenhagen
Creatieregie
4=3 actie
7,25
R. Coppenhagen
Creatieregie
4=3 actie
6,70
H. Adam, R. van den Berg
E-Hrm
4=3 actie
11,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,00
4=3 actie
53,20
Koen Gonnissen
De bedrijfsatleet
4=3 actie
14,04
R. Coppenhagen
Creatieregie
4=3 actie
7,25
R. Coppenhagen
Creatieregie
4=3 actie
6,70
H. Adam, R. van den Berg
E-Hrm
4=3 actie
11,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,00
4=3 actie
53,20
Koen Gonnissen
De bedrijfsatleet
4=3 actie
14,04

Anderen bekeken ook

N. Verloop
Onderwijskunde
4=3 actie
13,95
4=3 actie
34,85
4=3 actie
6,80
H. Koppenol
Managing Drives
4=3 actie
8,70
Joitske Hulsebosch, Sibrenne Wagenaar
Leren in tijden van tweets, apps en likes
sorry, niet op voorraad