• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Oog voor strategie

van gesubsidieerde en gepremieerde organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789031311378
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Springer Media B.V.
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
239

Waar gaat het over?

Veel organisaties hebben te maken met grote veranderingen in hun omgeving: soms bezuinigingen, maar ook (gedwongen) fusies en andere eisen van de financiers, verwijzers en/of klanten, nieuwe regelgeving en nieuwe concurrenten. Strategisch management is erop gericht de organisatie een duidelijke plek te geven in die turbulente omgeving, om daarmee de kans op continuïteit van de organisatie te vergroten. In dit boek presenteert Van der Velpen een op de non-profitsector toegesneden aanpak van strategisch management, waarbij hij het accent vooral legt op het 'uitvoeren' van de strategie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
9,80
50% korting
10,25 5,12
Tweedehands Beetje gebruikt
62,80
Tweedehands Als nieuw
22,90
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
9,80
50% korting
10,25 5,12
Tweedehands Beetje gebruikt
62,80
Tweedehands Als nieuw
22,90

Anderen bekeken ook

43,40
21,30
Tony Manning
Strategie
25% korting
10,05
Geef me een seintje