• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategische conversatie

Aanpak en instrumenten voor collectieve strategieontwikkeling in organisaties, ketens en clusters
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

43,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategische conversatie
Strategische conversatie
Beetje gebruikt
43,40
1105000205
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052619361
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
158

Waar gaat het over?

Globalisering, open innovatie, samenwerking in ketens en clusters, razendsnelle veranderingen en vooral: onzekerheid over de toekomst - hoe gaat uw organisatie daarmee om? Hoe ontwikkelt u een succesvolle strategie? Dat kunt u niet alleen: een succesvolle strategie ontstaat door continue dialoog. De strategische conversatie.Een strategische conversatie is een continu, actiegericht, collectief leerproces over strategische thema's, dat zich ontwikkelt op basis van dialoog om verschillende toekomstgerichte trends en ontwikkelingen te onderzoeken én discussie om de geschiktste strategische opties te vinden. Met een strategische conversatie weten organisaties zich aan te passen aan de veranderende omgeving door de juiste informatie uit de omgeving te verwerken en te interpreteren. Het gaat om alle soorten organisaties, van industriële tot dienstverlenende.De strategische conversatie kan zowel plaatsvinden binnen een organisatie als in een keten, netwerk of cluster, aangezien samenwerking steeds belangrijker wordt voor het voortbestaan van organisaties. Maar waar sommige organisaties al openstaan voor het gezamenlijk detecteren van trends en ontwikkelingen, zullen nog maar weinig organisaties het aandurven om met derden de strategie te delen en gezamenlijk strategische opties te testen. Toch is dit de manier om uworganisatie zo goed mogelijk voor te bereiden op de toekomst. Dit boek wijst daarbij de weg.Waarom is een strategische conversatie noodzakelijk voor organisaties, ketens en clusters?Wat zijn de belangrijkste rollen in een strategische conversatie?Hoe kan een organisatie een strategische conversatie het best organiseren, begeleiden en ondersteunen?Wat zijn de beste instrumenten om een succesvolle strategische conversatie te hebben?Strategische conversatie is dé manier om adequaat te reageren op de uitdagingen voor de toekomst.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Stapelweken
18,40
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
Stapelweken
18,40
Stapelweken
4,95
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Stapelweken
18,40
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Chris Matts
Commitment
Stapelweken
18,40
Stapelweken
4,95

Anderen bekeken ook

Stapelweken
5,00
Kuitenbrouwer
PERCIES
Stapelweken
4,75
Stapelweken
21,00
Stapelweken
19,00
Jan Siebelink
Conversaties
Geef me een seintje