• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Ondernemend adviseren

van vakprofessional naar businesspartner in het midden- en kleinbedrijf
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

12,05

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Ondernemend adviseren
Ondernemend adviseren
Als nieuw
12,05
ISBN
9789089651167
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
300

Waar gaat het over?

Een volwaardige gesprekspartner zijn voor klanten en daarmee het verschil maken: iets wat iedere professional wil. Toch zijn ondernemers vaak niet onder de indruk van de professionals die op hun pad komen. Ze zijn technisch wellicht goed, maar in het contact weten ze niet de juiste snaar te raken. Waardoor hun optreden weinig impact heeft en de relatie onder spanning komt. Dit handboek is bedoeld voor professionals die boven de massa willen uitstijgen. Door niet alleen hun eigen vakgebied uiterst serieus te nemen, maar - als de situatie daarom vraagt - ook de rol van bedrijfskundige, adviseur of ondernemer te vervullen. Door kennis te hebben van de business van hun klanten en vragen van ondernemers in een breder perspectief te plaatsen. Om zo met betere adviezen te kunnen komen. Van vakprofessional naar businesspartner. Dit boek verschijnt onder redactie van Frank Kwakman, hoogleraar Professionals & Ondernemerschap aan Nyenrode Business Universiteit en kerndocent aan de Amsterdam School of Management Consulting. In zijn rol als adviseur, publicist, docent en onderzoeker helpt hij professionals hun businessmodel te herzien en daarmee waarde te creëren in de veranderende markt.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Peter Henk Steenhuis
Zin in werk
11,00
M. Corbey, W. Van Hulst
Bedrijfseconomie
11,30
Giep Franzen, Marieke van Den Berg
Merkstrategie
21,00
Paola Van De Velde, Paola Van De Velde
Los van traditie
sorry, niet op voorraad