Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategisch management van merken / Kluwer Management Selectie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
70% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789014079882
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina's
683

Waar gaat het over?

Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken. Strategisch management van merken geeft een state-of-the-art overzicht van de huidige stand van de 'wetenschap' rond merken. Het bevat tevens een een groot aantal cases waarmee de theoretische principes worden geïllustreerd. Dat maakt dit boek van groot belang voor iedereen die bij het management van merken betrokken is.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
40% korting
nog 1 op voorraad
5,95 3,57
nog 1 op voorraad
5,55
S. deep, L. Sussman
Actie
40% korting
nog 1 op voorraad
8,50 5,10
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
H. van Eyck van Heslinga
Samenwerken Of Tegenwerken
40% korting
nog 1 op voorraad
14,20 8,52
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
40% korting
nog 1 op voorraad
5,95 3,57
nog 1 op voorraad
5,55
S. deep, L. Sussman
Actie
40% korting
nog 1 op voorraad
8,50 5,10
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
nog 1 op voorraad
13,45
H. van Eyck van Heslinga
Samenwerken Of Tegenwerken
40% korting
nog 1 op voorraad
14,20 8,52

Anderen bekeken ook

Viviane Stappmanns
Berlin Design Guide
Geef me een seintje
Veronique Roelvink
Gegeven den sangeren
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Gunther Schuller
Compleat Conductor C
Geef me een seintje
Geef me een seintje