• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Noodzaak van media-opvoeding

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789061408192
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Vbk Media
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
159

Waar gaat het over?

De moderne media krijgen een steeds grotere plaats en invloed in onze samenleving. Bij de achterban van de Christelijke Hogeschool De Driestar is er tot op heden een kritische en afstandelijke houding ingenomen tegenover deze ontwikkeling. Door de opmars van de computer en alle andere digitale communicatiemiddelen daaromheen lijkt dit te veranderen. Opvallend is dat de televisie in een groot deel van de reformatorische achterban geweerd wordt, maar dat men wat computerdichtheid betreft voorop loopt. Deze bundel bevat de nodige handreikingen om op een verantwoorde wijze om te gaan met moderne media. Vijftien auteurs belichten het thema van allerlei kanten. Allereerst worden de ontwikkelingen van moderne media beschreven. De rol van kerk en gezin bij de media-opvoeding komt aan de orde. Wat is de invloed van de media? Welke plaats heeft de televisie in de gereformeerde gezindte? Ook aan opvoeding, onderwijs, geloofsoverdracht en Evangelieverkondiging in relatie tot de moderne media wordt veel aandacht besteed.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
5,10
Koen Vanhoutte
Op Adem komen
nog 1 op voorraad
5,45
Bert Schroten
God, waarom?
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
5,10
Koen Vanhoutte
Op Adem komen
nog 1 op voorraad
5,45
Bert Schroten
God, waarom?
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

14,04
J.M.D. Boot, J.J. Klinkert
Inleiding in de medische sociologie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Catherine Price
Ik maak het uit!
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad