• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merkcultuur / Merk, reputatie & design

Stappenplan verbinden van mensen en merken
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

12,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Merkcultuur / Merk, reputatie & design
Merkcultuur / Merk, reputatie & design
Echt gebruikt
12,25
10000364739
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089536556
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
248

Waar gaat het over?

Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers die zich inzetten voor het waarmaken van de merkbelofte.
Veel organisaties worstelen met het succesvol verbinden van de kracht en talenten van hun mensen (mensperspectief) met hun merkambities (merkperspectief). Merkcultuur: stappenplan verbinden van mensen en merken biedt (toekomstige) managers en professionals in marketing, communicatie en HR een nieuwe benadering, om samen organisatiemerken een meer uitgesproken karakter te geven. Door merken te verbinden met de 'persoonlijkheid' van mensen in de organisatie kan een sterkere merkcultuur tot leven worden gebracht. Mens-gedreven merken worden gedreven door merk-gedreven mensen.

Chris Kersbergen, Job Mensink en Ton Rodenburg werkten jarenlang op het snijvlak van marketing, communicatie en HR, zowel bij grote internationale organisaties als vanuit toonaangevende bureaus. Voor dit boek combineren ze hun ervaring met actuele inzichten van business schools en best practices in een overzichtelijk stappenplan voor het versterken van de merkcultuur van organisaties. Het Merkcultuur Model helpt om de persoonlijkheid van de organisatie te vinden en vervolgens tot leven te brengen, via interne en externe activatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
3+1 actie
52,65
3+1 actie
80,40
3+1 actie
58,80
3+1 actie
32,75
3+1 actie
4,75
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
3+1 actie
52,65
3+1 actie
80,40
3+1 actie
58,80
3+1 actie
32,75
3+1 actie
4,75

Anderen bekeken ook

3+1 actie
23,60
Jonah Lehrer
How We Decide
3+1 actie
23,65
A. van Gaalen
Indie Brands
25% korting
3+1 actie
8,62
Geef me een seintje
Geef me een seintje