• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mediastorm

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

7,40 3,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mediastorm
Mediastorm
Als nieuw
3,70
420501035
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059318472
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
146

Waar gaat het over?

Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan?

In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf?

In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer.

Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Maarten Lens-Fitzgerald
Voice
5,00
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
25% korting
5,45 4,09
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
4,60 2,30
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
4,95 2,47
25% korting
11,30 8,47
Maarten Lens-Fitzgerald
Voice
5,00
Peter Olsthoorn
De macht van Facebook
25% korting
5,45 4,09
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
4,60 2,30
Peter Olsthoorn
De macht van Google
50% korting
4,95 2,47
25% korting
11,30 8,47

Anderen bekeken ook

Maarten van den Berg
Journalist en recht
50% korting
3,45
25% korting
2,92
Huub Evers
Media-ethiek
6,80
Holkje van der Veer
Veer-kracht
11,50
Milja Praagman
Lieve, lieve
Geef me een seintje
Milja Praagman
Lieve Lieve...
Geef me een seintje
Margriet Guiver-Freeman
Competent personeelsmanagement
Geef me een seintje
C. Palliser
De Quincunx
Geef me een seintje
René van Hoften
Reclamepsychologie
Geef me een seintje