• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media en publiek

theorieen over media-impact
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

6,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Media en publiek
Media en publiek
Beetje gebruikt
6,45
ISBN
9789053529041
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen. In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieën zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren. De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd. Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geïnteresseerden in de media en hun effecten.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
9,75
nog 1 op voorraad
8,00
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
9,75
nog 1 op voorraad
8,00

Anderen bekeken ook

S.I. Brennecke
Media en publiek
30% korting
5,00
Connie de Boer
Media en publiek
13,95