Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Van MedeWerkers naar MedeMerkers / Communicatie memo / 48

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

11,15

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Van MedeWerkers naar MedeMerkers / Communicatie memo / 48
Van MedeWerkers naar MedeMerkers / Communicatie memo / 48
Beetje gebruikt
11,15
1135700019
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013064889
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
77

Waar gaat het over?

Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.



In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd, en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring die de klant met jouw organisatie heeft, bevestigt het beeld van de dienst of het product.


Hoe krijg je het merk in de genen van je medewerkers? Door internal branding een wezenlijke rol te laten spelen in de bedrijfsvoering. Daarbij mag je nooit vergeten dat internal branding een proces is voor idealisten en volhouders. De business, communicatie en human resourcemanagement zijn zich constant bewust van hun rol en handelen er ook naar. Aan de hand van het verhaal van Interpolis schetst Saskia Barendse-Schijvens de successen én tegenslagen die de communicatieprofessional tegenkomt bij het opzetten van een internal branding-traject. Met heldere tips en leerpunten. Ook als de basis verandert door een fusie. Juist dan is het cruciaal dat alle Medewerkers ook Medemerkers zijn.


Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
16,00
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
4=3 actie
17,40
René Boonstra
Storytelling
4=3 actie
34,55
4=3 actie
20,65
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
20,15
4=3 actie
16,00
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
4=3 actie
17,40
René Boonstra
Storytelling
4=3 actie
34,55
4=3 actie
20,65
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
20,15