• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mcquail's Mass Communication Theory

Maak tweedehands je eerste keus
50% korting
3+1 actie

8,45 4,22

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mcquail's Mass Communication Theory
Mcquail's Mass Communication Theory
Beetje gebruikt
4,22
403301511
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781412903721
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Gardner'S
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
616

Waar gaat het over?

The Fifth Edition of this bestselling textbook provides a comprehensive, non-technical introduction to the range of approaches to understanding mass communication. Fully revised, and with new student-friendly features, McQuail's Mass Communication Theory offers an integrated treatment of the major components of mass communication - the sender, the message, and the audience; considers all the diverse forms of mass communication in contemporary societies - television, radio, newspapers, film, music, the Internet and other forms of new media; and demonstrates how theories of mass communication relate to the broader understanding of society and culture.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
20,80
3+1 actie
8,45
3+1 actie
20,70
3+1 actie
19,90
25% korting
3+1 actie
20,00 15,00
3+1 actie
20,80
3+1 actie
8,45
3+1 actie
20,70
3+1 actie
19,90
25% korting
3+1 actie
20,00 15,00