• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktonderzoek

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001891244
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
486

Waar gaat het over?

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

12,04
Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel
Marktonderzoek
5,00
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
11,10
Jojanneke van den Bosch
Live your talks
nog 1 op voorraad
13,04
Tweedehands Als nieuw
36,45
nog 1 op voorraad
14,65
Tweedehands Als nieuw
8,20
nog 1 op voorraad
10,30
nog 1 op voorraad
11,10
Jojanneke van den Bosch
Live your talks
nog 1 op voorraad
13,04
Tweedehands Als nieuw
36,45
nog 1 op voorraad
14,65
Tweedehands Als nieuw
8,20