• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing tegen armoede

Marketing Als Wapen In De Strijd Tegen Armoede
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

19,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing tegen armoede
Marketing tegen armoede
Als nieuw
19,40
292501052
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043018753
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
376

Waar gaat het over?

Hoe marketingprincipes leiden tot effectieve armoedebestrijding
Armoede is h?t sociale probleem van de 21e eeuw. De kloof tussen rijk en arm neemt wereldwijd toe. Tegelijkertijd staat de effectiviteit van ontwikkelingshulp en armoedebestrijding ter discussie.
In Marketing tegen armoede presenteren marketinggoeroe Philip Kotler en marketingexpert Nancy Lee een radicaal ander perspectief op armoedebestrijding; het perspectief van de marketeer. Lees hoe marketingstrategie?n en -technieken zoals segmentatie, doelgroepgericht werken en positionering oplossingen bieden die ?cht werken. Casestudies maken de technieken toepasbaar in de praktijk en laten zien hoe de samenwerking tussen overheden, NGO?s en het bedrijfsleven verbeterd kan worden.
Een must read voor iedereen die zich met armoedebestrijding en ontwikkelingssamenwerking bezighoudt.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85