• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing is waardenloos

authenticiteit is magnetizing
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789058710970
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Thema
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
127

Waar gaat het over?

... Het is zinniger om als bedrijf - en ook als mens, uiteraard! - in balans met jezelf en je omgeving te functioneren, dan om met opgeblazen bluftaal of kunstmatige lokkertjes je markt of medewerkers naar je toe proberen te dwingen. Als je vanuit je eigen identiteit opereert en met kracht uitstraalt waar je voor staat, komt de markt vanzelf op je af... Nou ja, 'vanzelf' ... je moet het natuurlijk wel duidelijk uitdragen. Dit boek helpt je bij het transformatieproces van moeten en dwingen naar zijn en aantrekken. Eckart Wintzen, Hoofd Chaos van Ex'tent Het zijn onze eigen waarden die ons moeten gaan leiden, en niet het systeem. Authenticiteit is daarbij het sleutelwoord. Herman Wijffels, Executive Director van de Wereldbank We staan aan de vooravond van een nieuw marketingtijdperk. De tijd van de traditionele marketing is voorbij; authenticiteit, nieuwe eerlijkheid, business spiritualiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn 'hot'. Door authentiek te zijn als mens of als bedrijf trekt u anderen aan. Dat is waar dit boek over gaat. Om oorspronkelijk te kunnen zijn, moeten we wel weten wat we het beste kunnen, waar onze passie ligt en wat onze kernwaarden zijn. Wie bent eigenlijk, wat is uw identiteit? Marketing is waardenloos helpt u om als bedrijf of als mens een eerste stap te zetten op deze weg naar authenticiteit. Wanneer u eenmaal weet wie u bent, waar u voor staat en wat u echt belangrijk vindt, kunt u gaan magnetizen: op natuurlijke wijze mensen en bedrijven aantrekken, simpelweg omdat u eerlijk, uzelf en 'echt' bent. Want wat van jezelf is. straal je uit, wat van een ander is kun je alleen maar weerkaatsen. En dat geldt ook voor bedrijven! Marketing is waardenloos is een inspirerend boek voor iedereen die op de hoogte wil zijn van deze allerlaatste stroming op marketinggebied. Joyce Meuzelaar houdt zich sinds 1981 professioneel bezig met marketing en communicatie. Van 1991 tot 2004 had zij haar eigen bureau: Joy Company BV. Met de magnetizing-gedachte als bureaufilosofie kreeg het reclamenetwerkbureau al snel een eigen signatuur en verwierf het een geheel eigen plek in de markt. Vanaf 1997 heeft zij zich sterk gericht op organisaties die maatschappelijk verantwoord ondernemen, en is zij initiatiefnemer geweest van een marktonderzoek naar waardegedreven ondernemingen in Nederland. Joyce is actief in het Social Venture Network Europe en mede-initiatiefneemster van de oprichting van SVN in Azi Sinds 2006 werkt zij als General Manager bij Tinker Imagineers in Utrecht. Naast de bureauactiviteiten geeft zij lezingen en workshops over magnetizing.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Elise van Dijk-Bettenhaussen
Handboek City-en Regiomarketing
10% korting
nog 1 op voorraad
9,90
Ton van Vught
Marketingorientatie
10% korting
9,15
10% korting
nog 1 op voorraad
7,20
Elise van Dijk-Bettenhaussen
Handboek City-en Regiomarketing
10% korting
nog 1 op voorraad
9,90
Ton van Vught
Marketingorientatie
10% korting
9,15
10% korting
nog 1 op voorraad
7,20

Anderen bekeken ook

Frits Bloemendaal
Fietsen Door De Wolken
10,00
Frederique Defesche
Voltooid leven in Nederland
19,40
Ivan Van De Cloot
De rekening moet kloppen
26,95
Dijn Herman de, Herck Walter van
Heilige plaatsen
sorry, niet op voorraad
Raymond Zaal, R. Zaal
Manieren van bankieren
sorry, niet op voorraad