• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

7,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Echt gebruikt
7,40
ISBN
9789051894172
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
1995
Aantal pagina’s
150

Waar gaat het over?

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
6,95
nog 1 op voorraad
15,40
Tweedehands Echt gebruikt
4,04
nog 1 op voorraad
6,95
nog 1 op voorraad
15,40
Tweedehands Echt gebruikt
4,04