Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Koop.mij

Waarheid en leugens over ons koopgedrag
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
40% korting
nog 1 op voorraad

5,90 3,54

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Koop.mij
Koop.mij
Echt gebruikt
3,54
611500303
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789022994832
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
215

Waar gaat het over?

Anti-rookcampagnes zetten juist aan tot roken. Sex doesn't sell. Politici winnen stemmen met negatieve boodschappen. Product placement in films werkt zelden. Miljoenen euro’s worden verspild aan reclamecampagnes die niet werken. Dit zijn slechts enkele van de opzienbarende resultaten uit het onderzoek van Martin Lindstrom naar hoe wij ons als consument gedragen.

Lindstrom is ervan overtuigd dat er een groot verschil bestaat tussen wat wij denken dat ons beïnvloedt en dat wat werkelijk onze beslissingen stuurt. Om dit aan te tonen zette hij een zeer ambitieus onderzoeksproject op waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan meer dan 2.000 vrijwilligers uit 6 landen deelnamen. Voor het eerst kunnen we zien wat er werkelijk in ons hoofd gebeurt als we een advertentie zien, een reclameslogan horen, twee concurrerende drankjes proeven of een gesponsord programma bekijken. Factoren zo divers als jeugdherinneringen, religieuze overtuigingen en reukvermogen sturen onze beslissingen en vormen onze voorkeuren. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen.

Deze boeiende reis door het hoofd van de hedendaagse consument is fascinerend en herkenbaar voor iedereen die ooit is verleid door – of is afgeknapt op – de pogingen van marketeers om onze loyaliteit, ons geld en ons hoofd te winnen.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
16,55
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
Tweedehands Echt gebruikt
16,55
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
Tweedehands Als nieuw
16,85
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Als nieuw
16,55
Tweedehands Beetje gebruikt
16,55
Tweedehands Echt gebruikt
16,55
Christophe Jauquet
Healthusiasm
nog 1 op voorraad
11,30
Tweedehands Als nieuw
16,85

Anderen bekeken ook

Leo Pot
Lulkoek
3,90
Martin Lindstrom
Brandwashed
8,35
Martin Lindstrom
Buy.ology
9,10
40% korting
9.999,00 3,27
70% korting
9.999,00 1,17
Martin Lindstrom
Small data
40% korting
9.999,00 5,40
K. Sterrenburg
Onder de kurk
16,85
W.P. van der Aa
Hebreeen
Geef me een seintje
Harmen van Sprang
Share
Geef me een seintje