• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

IT-servicemanagement volgens ITIL / 2e editie / ICT-reeks

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

9,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
IT-servicemanagement volgens ITIL / 2e editie / ICT-reeks
IT-servicemanagement volgens ITIL / 2e editie / ICT-reeks
Beetje gebruikt
9,85
10000117994
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043010085
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
482

Waar gaat het over?

Dit boek geeft een brede inleiding in het vakgebied van het ICT-beheer en een meer gedetailleerd overzicht van de procesgerichte aanpak van ITIL. Deze tweede editie is aangepast aan enkele nieuwe ontwikkelingen in zowel het vakgebied van het ICT-beheer als binnen ITIL. Het heeft een apart hoofdstuk over het Microsoft Operations Framework, een aan ITIL verwante beheermethodiek voor het beheren van Microsoft-omgevingen. Daarnaast worden twee beheermodellen behandeld die de afgelopen jaren zijn ontwikkeld voor zowel applicatiebeheer (ASL) als functioneel beheer (BiSL). Ook de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van ITIL, applicatiebeheer en infrastructuurbeheer, komen aan bod. De ITIL-onderwerpen uit de hoofdstukken 4 - 16 uit dit boek sluiten goed aan op de examenspecificaties voor het examen ITIL Foundation. De toevoeging van twee voorbeeldexamens maakt het boek uitstekend geschikt voor zelfstudie ter voorbereiding van dat examen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
41,75
11,50
25% korting
58,45 43,84
Tweedehands Als nieuw
35,25
16,90
Tweedehands Als nieuw
41,75
11,50
25% korting
58,45 43,84
Tweedehands Als nieuw
35,25
16,90

Anderen bekeken ook

25% korting
12,64
50% korting
2,37
Geef me een seintje