• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Islamic branding

Het mekka van kansen
Maak tweedehands je eerste keus
25% korting
3+1 actie

5,45 4,09

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Islamic branding
Islamic branding
Als nieuw
4,09
530601079
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789047006848
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
127

Waar gaat het over?

Marketing en communicatie die zich richten op moslims (islamic branding) hebben de toekomst, wereldwijd en inNederland en Vlaanderen: meer dan 50 procent van alle moslims op de wereld is jonger dan 25 jaar. Maar tot op heden raken marketeers en adverteerders niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet of verkeerd en kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende. Abdelaziz Aouragh weet als geen anderhoe je deze doelgroep moet aanspreken. Zijn bodycare-merk El Asira is een schoolvoorbeeld van islamic branding en werd wereldwijd opgepikt als trendsetter. Dit boek laat zien welke grote kansen bedrijven laten liggen. Het legt uit hoe ondernemers deze steeds groter wordende doelgroep voor zich kunnen winnen en hoeveel raakvlakken er zijn tussen bestaande producten en de islamitische wereld.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
3+1 actie
5,45 2,72
Peter Hinssen
The new normal
3+1 actie
17,00
25% korting
3+1 actie
11,30 8,47
3+1 actie
17,55
3+1 actie
35,70
3+1 actie
26,50
50% korting
3+1 actie
5,45 2,72
Peter Hinssen
The new normal
3+1 actie
17,00
25% korting
3+1 actie
11,30 8,47
3+1 actie
17,55
3+1 actie
35,70
3+1 actie
26,50

Anderen bekeken ook

3+1 actie
4,60
A.Q. Nomani
Eenzaam in Mekka
25% korting
3+1 actie
3,75
25% korting
3+1 actie
5,62
3+1 actie
17,85
Maarten Pieters
Cocreatie revolutie
3+1 actie
16,90
Loic Wacquant
Body & Soul
Geef me een seintje
Geef me een seintje