• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Cocreatie revolutie

7 principes voor duurzaam succes
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789089654380
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Werd de vorige eeuw beheerst door een streven naar dominantie, de wereld van nu kenmerkt zich door een groeiend besef dat we samen meer kunnen dan alleen en dat delen leidt tot betere oplossingen. Deze Cocreatie Revolutie biedt een voedingsbodem aan nieuwe procesformules en tools zoals agile, lean, design thinking en UX-design. Die bieden op korte termijn houvast, maar leiden op zichzelf niet tot duurzaam succes. De sleutel daartoe is de productieve samenwerking tussen alle relevante partijen, inclusief eindgebruikers. In dit boek schetsen Stefanie Jansen en Maarten Pieters met hun zeven principes voor complete cocreatie een weg naar duurzaam succes. Geïllustreerd door uiteenlopende cases uit verschillende hoeken van de wereld geven zij praktisch toepasbare antwoorden op 32 vragen, waaronder: Wat is cocreatie? Hoe zet je het in? Welke partijen betrek je erbij? En: Hoe krijg je draagvlak? Een DIY-handboek voor iedereen die de Cocreatie Revolutie wil overleven! - Een praktisch handboek voor het inbedden van complete cocreatie in de ontwikkelprocessen van organisaties. - De Nederlandse editie van het Engelstalige boek The 7 Principles of Complete Co-creation. Stefanie Jansen en Maarten Pieters zijn de oprichters van TheCoCreators, een wereldwijd netwerk van zelfstandige cocreatie-experts. Sinds 2012 begeleiden ze cocreatietrajecten, schrijven en spreken ze over cocreatie en trainen en coachen ze organisaties erin. Stefanie doet dit voor uiteenlopende (inter)nationale opdrachtgevers en Maarten als Head of Co-creation and People Insight voor Signify (voorheen Philips Lighting). 'Elk product, organisatie, dienst, belevenis en proces wordt nu eindelijk het onderwerp van co-ontwikkeling met alle betrokken partijen. Dit boek is een heldere wegwijzer van ontwikkelen voor de klant naar ontwikkelen met de klant.' - Olaf Hermans, AI-strateeg bij SIR-Intel USA. 'Een van die boeken die je niet kunt negeren. Inzichtgevend, to the point en actionable. Een boek voor leiders, innovators, thought provokers en iedereen die cocreatie naar een hoger niveau wil tillen.' - Stijn Verkuilen, Innovatie Manager bij Heijmans. 'Ik geloof sterk dat ik in vele opzichten een betere ontwerper zal zijn met een dieper inzicht dankzij het toepassen van de principes van complete cocreatie!' - Pierre-Yves Panis, Chief Design Officer, Signify. Trefwoorden: Cocreatie revolutie Cocreatie Revolutie agile lean design thinking UX-design duurzaam succes samenwerken Stefanie Jansen Maarten Pieters handleiding
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Guido Stompff
Design Thinking
4=3 actie
20,35
Hans Begeer
Cocreatie is ...
4=3 actie
13,00
4=3 actie
39,95
Abdelaziz Aouragh
Islamic branding
4=3 actie
5,45
Peter van Hoesel, Rob van Engelenburg
Burgerparticipatie in het openbaar bestuur
sorry, niet op voorraad
A. Wierdsma, A.F.M. Wierdsma
Co-creatie van verandering
sorry, niet op voorraad
Willem Frederik Hermans
Wittgenstein
sorry, niet op voorraad