Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Internationale marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

28,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Internationale marketing
Internationale marketing
Beetje gebruikt
28,45
302701237
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043018364
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
430

Waar gaat het over?

In Internationale marketing komen alle aspecten van exportmanagement aan bod. Het boek schept een volledig en helder beeld van de beslissingen die bedrijven nemen om met succes internationale markten te betreden. Het onderwerp wordt besproken aan de hand van de vijf belangrijkste onderdelen van het traject:
* de beslissing tot internationaliseren
* welke markten te betreden
* de keuze voor strategieën die daartoe gehanteerd worden
* het ontwerpen van het exportplan
* de toepassing van dit plan

Door dit traject van beslissingen te volgen biedt Internationale marketing een compleet overzicht van het vakgebied exportmanagement. Met zowel lokale als internationale voorbeelden, actuele cases, vragen en opdrachten is er bovendien een goede balans tussen theorie en praktijk.

Internationale marketing is door de toegankelijke schrijfstijl en aansprekende voorbeelden zeer geschikt voor studenten in het hoger onderwijs.

Op de bijbehorende website www.pearsoneducation.nl/hollensen zijn per hoofdstuk meerkeuzevragen te vinden waarmee de student zelf zijn kennis kan toetsen. Daarnaast worden er extra cases aangeboden.

Svend Hollensen is als docent Internationale Marketing verbonden aan de Universiteit van Zuid-Denemarken. Daarnaast is hij gastdocent aan de London Metropolitan University. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Hans Engbers en Angelo Mulder. Hans Engbers is als docent Internationale Marketing verbonden aan de Saxion Hogeschool Enschede. Angelo Mulder is werkzaam als innovatieadviseur bij Syntens. Daarnaast doceert hij aan de Academie voor Deeltijd van de Avans Hogeschool te Breda.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
32,65
Tweedehands Als nieuw
31,90
Tweedehands Beetje gebruikt
37,40
nog 1 op voorraad
24,55
70% korting
nog 1 op voorraad
4,80
70% korting
nog 1 op voorraad
19,00
nog 1 op voorraad
32,65
Tweedehands Als nieuw
31,90
Tweedehands Beetje gebruikt
37,40
nog 1 op voorraad
24,55
70% korting
nog 1 op voorraad
4,80
70% korting
nog 1 op voorraad
19,00