• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

INLEIDING IN DE STRATEGIE

gids voor het opstellen van een strategisch plan
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

6,04 4,53

Hoe tweedehands wil je het hebben?
INLEIDING IN DE STRATEGIE
INLEIDING IN DE STRATEGIE
Echt gebruikt
4,53
824101003
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789067899864
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
1998

Waar gaat het over?

INLEIDING IN DE STRATEGIE Let op! Deze boekenset bestaat uit twee losse boeken; de Reader en het Leerboek Wat is (een) strategie? Waarom hebben organisaties een strategie? Hoe ontwikkel je een strategie? Welke rol kan een strategisch plan spelen in het proces van strategievorming? Enkele van de vragen die aan de orde komen in dit boek. Aan de hand van deze inleiding maakt Aad Vijverberg duidelijk dat op bovenstaande vargen geen antwoorden mogelijk zijn. Kennis over strategie en strategievorming is pluriformiteit is een wezenlijk kenmerk van het vakgebied strategisch management: pluriformiteit van uitgangspunten, posities en contexten waarin de kennis gebruikt wordt. De pluriformiteit van het vakgebied kan beschouwd worden als een handicap omdat het eenduidige antwoorden op strategische vraagstukken uitsluit. Aan de andere kant biedt het mogelijkheden voor degenen die strategie zien als een hulpmiddel om het eigen perspectief op strategische vraagstukken te verbreden en zo creatiever op dit soort vraagstukken in te spelen. Oog voor de verschillen in benadering binnen het vakgebied en het tegelijkertijd toepassingsgericht en actueel zijn, die combinatie van uitgangspunten vormt de uitdaging en bestaansgrond van dit boek.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45
Clemens van Herwaarden
Mannen die het maken
25% korting
8,85 6,64
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45
Clemens van Herwaarden
Mannen die het maken
25% korting
8,85 6,64

Anderen bekeken ook

27,50
Idriss Aberkane
Het vrije brein
6,85
50% korting
2,52
Gita Deneckere
Uit de ivoren toren
25% korting
9,00
Geef me een seintje
Geef me een seintje