• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principles Of Corporate Communication

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
nog 1 op voorraad

21,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Principles Of Corporate Communication
Principles Of Corporate Communication
Als nieuw
21,75
ISBN
9780131509962
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson Education (Us)
Jaar van uitgifte
1995
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

This work provides up-to-date, scientifically based models to analyze corporate image and corporate identity, plus techniques to improve the effectiveness of corporate communication programmes, planning and implementation. The book features a cross functional perspective, integrating theory from the public relations tradition, and marketing communications, and focuses on the interdependent relations between corporate strategy, corporate identity and corporate image. This work is intended for use on MBA and Masters-level corporate communications courses, and also for public relations, marketing communications and advertising courses.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend