• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

onderscheidend verkopen met échte aandacht
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

8,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Als nieuw
8,50
ISBN
9789089652775
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing! In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie! Daniëlle de Jonge is verkooptrainer en -coach, ondernemer en veelgevraagd spreker op het gebied van acquisitie, sales en klantgerichtheid. Zij schreef eerder het boek Verleid de klant. Artikelen van haar hand zijn te vinden via haar blog, diverse zakelijke websites en offline (vak)media. Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten. Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Echt klantencontact wordt steeds schaarser - en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt. Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Rob Snoeijen, Danielle de Jonge
Verleid de klant
7,30
Charles Reid, R. van Dijk-Cuppen
Bloemen In Aquarel
20,80
Danielle de Jonge
Extreem klantgericht
16,40
Dirk de Meyer
Urban Condition
5,80
Navin Chawla, Rai
Moeder teresa
sorry, niet op voorraad