• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het lingeriedenken

creatief bladenmaken, succesvol communiceren
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het lingeriedenken
Het lingeriedenken
Als nieuw
5,40
ISBN
9789026321542
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Ambo/Anthos B.V.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
333

Waar gaat het over?

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle – we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Viva’s rubriek AnyBody?Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de do’s and don’ts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
9,75
nog 1 op voorraad
8,00
Lukas Burgering
Crisis
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
9,75
nog 1 op voorraad
8,00

Anderen bekeken ook

30% korting
6,15
H.E.M. Baartman
Opvoeden kan zeer doen
7,10
30% korting
4,75
Saskia Geraerts
Prfct.
40,80
30% korting
7,45
sorry, niet op voorraad