• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Online Marketing + www.handboekonlinemarketing.nl

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789013077346
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
399

Waar gaat het over?

Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. Het handboek maakt een einde aan het blindelings inzetten van 'zomaar wat online instrumenten'. De HOM propageert een gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix -gekoppeld aan de organisatiedoelen- en is een must voor elke internetprofessional die internet planmatig en doelgericht in wil gaan zetten. Leer de traditionele P's omzetten naar moderne C's. Leer online koppelen aan offline en maak kennis met de voor- en nadelen van online marketinggereedschappen zoals Social Media, Zoekmachinemarketing, E-mailmarketing, Microsites, Usability voor het Web, Virale marketing, Online Video Advertising en Mobiele marketing. De tientallen video's een aanvullingen op de ondersteunende site www.handboekonlinemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies