• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek interactieve marketing / Business bibliotheek

Databasemarketing in de praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
20% korting
nog 1 op voorraad

6,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek interactieve marketing / Business bibliotheek
Handboek interactieve marketing / Business bibliotheek
Beetje gebruikt
6,20
ISBN
9789025496425
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
237

Waar gaat het over?

De revoluties in media en informatietechnologie voegen volkomen nieuwe dimensies toe aan marketing. De aloude wisselwerking tussen klant en leverancier krijgt daardoor een fascinerende gedaante: interactieve marketing. Gestuurd vanuit databases en in interactie met de klant ontstaat een nieuwe marketingorganisatie. Dankzij de mogelijkheden van de technologie slaagt deze erin beter grip te krijgen op de klant dan voorheen ooit mogelijk was. Dit boek laat u in acht stappen zien hoe u zelf zo'n organistatie kunt realiseren. Hoe u volop kunt profiteren van de nieuwe kansen. Hoe u met uw eigen bedrijf hierop succesvol kunt inspelen. Internet is geen hype: de uitdaging ligt in de praktische toepassing.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Willem Vermeend
Slim en groen
nog 1 op voorraad
6,50
Tweedehands Als nieuw
6,65
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Willem Vermeend
Slim en groen
nog 1 op voorraad
6,50
Tweedehands Als nieuw
6,65