Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Category Management (nieuwste versie)

Jouw categorie als smaakmaker
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082232400
Bindwijze
Hardcover , Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Category & Trade Company
Aantal pagina’s
215

Waar gaat het over?

Geheel herziene versie met nieuwe topcases, shopper en category management voor online. Of je nu categorymanager, formulemanager, salesmanager, marketeer of trade marketeer bent, je hebt met het vakgebied van ‘Category Management’ van de retailer te maken. Daarover gaat dit Handboek Category Management. We bespreken alle facetten die met Category Management te maken hebben. Dat leidt tot scherpe observaties en pittige conclusies. Category Management is uitgegroeid tot een vak. Niets in het assortiment van de retailer is toevallig. Artikelen en leveranciers worden zorgvuldig geselecteerd. Producten hebben een plaats en een functie in een categorie en elke categorie heeft weer een rol voor zowel retailer als shopper. Shoppers hanteren een bewuste of een onbewuste logica wanneer ze een product in hun winkelwagentje leggen. En retailers willen zich meer en meer onderscheiden. Daarvoor hebben ze producten en leveranciers nodig. Dat betekent dat er samengewerkt moet worden tussen retailers en leveranciers. Soms meer en soms minder. Dit vereist inzicht en vaardigheden bij beide partijen. En dat vakgebied – optimaliseren van categorieën in het perspectief van de shopper en de formuledoelstelling – is uitgegroeid tot Category Management. Honderden internationale bedrijven hebben Category Management gemaakt tot wat het nu is. Dit handboek is in eerste instantie in 2006 geschreven en nu in 2014 is dit boek volledig herzien en geactualiseerd met nieuwe cases en nieuwe inzichten. Onder andere de groeiende rol van ‘online winkelen’ en de uitgebreidere informatie over de shopper hebben een extra dimensie en groeimogelijkheden toegevoegd. Jan-Willem Grievink (als food-chain expert), Evelyn van Leur (Category Management en trade marketing expert) en Christian van Someren (online retail expert) hebben als schrijvers van dit boek hun expertise gekoppeld aan de praktijkervaringen van vele Category Management specialisten vanuit food en nonfood retailketens.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
12,30
nog 1 op voorraad
9,25
nog 1 op voorraad
20,55
nog 1 op voorraad
38,70
nog 1 op voorraad
23,00
Tweedehands Als nieuw
24,65
nog 1 op voorraad
12,30
nog 1 op voorraad
9,25
nog 1 op voorraad
20,55
nog 1 op voorraad
38,70
nog 1 op voorraad
23,00
Tweedehands Als nieuw
24,65

Anderen bekeken ook

Frank Quix, L.S. Sloot
Retailmarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad