• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Retailmarketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001862954
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
549

Waar gaat het over?

In Retailmarketing staat de vraag hoe retailing in zijn werk gaat centraal. Het boek helpt je feitenkennis op te bouwen over de retail en geeft je toegankelijk weer hoe deze branche in elkaar zit. Zeer compleet en toch toegankelijk dankzij het heldere taalgebruik en de praktijkgerichte benadering. Waarom kiezen voor Retailmarketing? * standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing; * praktijkgericht; * beantwoordt de vraag hoe doe ik retailing? Dit boek leert je niet alleen wat retailing is, maar ook hoe je het in de praktijk kunt toepassen. En dan met name om de bestaande operatie van een bedrijf te verbeteren en optimaliseren. Wat kan er bijvoorbeeld beter als het gaat om de marktbenadering of de interne procesvoering? Je leert externe en interne analyses te maken, én je leert hoe je die analyses vertaalt naar een strategie. Deze kennis heb je zeker nodig wanneer je na je studie aan de slag gaat in een managementfunctie in de retailsector. Deze zesde editie van Retailmarketing gaat uit van een nieuw model voor het strategische en tactische retailmarketingproces. Recente ontwikkelingen op het gebied van online marketing zijn in deze uitgave verwerkt, de cijfers en voorbeelden zijn geactualiseerd en er zijn onderzoeksdata toegevoegd. Verder bevat deze zesde druk nieuwe bijdragen op het gebied van category management en branding en positionering. Het onderdeel SWOT is verbeterd en de teksten zijn toegankelijker gemaakt. Op sommige plaatsen is de tekstvolgorde aangepast, zodat de onderwerpen nog beter op elkaar aansluiten. Aan het eind van ieder hoofdstuk vind je een samenvatting. Die kun je goed gebruiken bij het voorbereiden op je tentamens. Retailmarketing is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen, actualiteiten en extra stof. Zo kun je je de lesstof nog beter eigen maken en efficiënt voorbereiden op tentamens.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Frank Quix, R.P. van der Kind
Retailmarketing
40,75
R.P. van der Kind, Kind
Retailmarketing
4,75
Rob van der Kind, F. Quix
Retailmarketing
3,90
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
24,40
Ebele Wybenga
The editorial age
nog 1 op voorraad
10,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
24,40
Ebele Wybenga
The editorial age
nog 1 op voorraad
10,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
18,45
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
45,00
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
4,90
Rob van der Kind, F. Quix
Retailmarketing
3,90
I. Dikken, I. Dikken
Marketing en detailhandel
6,40
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
sorry, niet op voorraad