Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Retailmarketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

64,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Retailmarketing
Retailmarketing
Als nieuw
64,70
1122100242
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001298784
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
548

Waar gaat het over?


Toegankelijk handboek over retailmarketing,
verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;
het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over deze branche. Binnen de retail branche ligt de uitdaging meestal voor het grootste deel bij de optimalisatie van lopende operaties en processen en minder bij het opzetten van volkomen nieuwe retailformules. In dit boek ligt de nadruk dus op het optimaliseren van de marktbenadering en de interne procesvoering voor bestaande retailformules.

In deze vernieuwde, achtste editie is gekozen voor een nieuwe hoofdstukindeling die synchroon loopt met met het strategisch en tactisch retailmarketingmodel. De structuur van het boek is daardoor nu eenvoudiger en logischer. Verder zijn alle hoofdstukken geüpdatet op basis van de nieuwste ontwikkelingen in de retail branche en is er nu meer aandacht voor online retailing en omnichannel retail. Alle onderwerpen met betrekking tot online retailing zijn nu opgenomen in de betreffende relevante hoofdstukken, in plaats van in een apart hoofdstuk. Dit versterkt de opbouw en de logische koppeling tussen theorie en praktijk.

Retailmarketing is bij uitstek geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, Ondernemerschap & Retail Management en Food & Business, maar kan zeker ook bij aanverwante opleidingen en op universiteiten ingezet worden.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Ohanaan Shaykh, Hanan Shaykh
Women of Sand and Myrrh
4=3 actie
nog 1 op voorraad
3,90
Jennifer Crusie
Welcome to Temptation
4=3 actie
nog 1 op voorraad
3,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,10
Christiane Reiter
Havana Style
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
33,60
Ohanaan Shaykh, Hanan Shaykh
Women of Sand and Myrrh
4=3 actie
nog 1 op voorraad
3,90
Jennifer Crusie
Welcome to Temptation
4=3 actie
nog 1 op voorraad
3,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,10
Christiane Reiter
Havana Style
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
33,60

Anderen bekeken ook

R.P. van der Kind
Retailmarketing
70% korting
4=3 actie
9,95