• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Een zaak van zacht werken / Een zaak van... / 2

Voor ondernemende en creatieve mensen die eigenlijk geen tijd hebben om dit boek te lezen, omdat ze hard moeten werken
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

11,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Een zaak van zacht werken / Een zaak van... / 2
Een zaak van zacht werken / Een zaak van... / 2
Beetje gebruikt
11,30
ISBN
9789082027419
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Faxion
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
159

Waar gaat het over?

De hoofdpersonen in 'Een zaak van zacht werken' hebben het lastig. Ze werken hard als zelfstandige, manager en creatieve winkelier, maar komen tijd tekort en zijn altijd druk. Op een avond ontmoeten ze Robin. Hoewel hij verreweg de jongste van het stel is, kan hij de anderen veel leren. Want hij heeft alle tijd. Altijd. Maar wat doet hij anders? In een serie van vijf lessen deel Robin zijn lessen voor zacht werken met de anderen. Manager Joris haalt verrassende resultaten, zanger David is kritisch, zelfstandige Anna ontdekt een andere manier van werken en winkelier Orlando had nooit gedroomd dat...

In Een zaak van zacht werken leer je hoe je nooit meer hoeft te rennen en te haasten, omdat je leert hoe je tijd gaat maken. Zo krijg je alle tijd. Altijd. Daarnaast reken je af met de zombie in jezelf en wordt je een creatieve bouwer. Je leert hoe je stap voor stap op weg gaat naar het waarmaken van jouw dromen. Ook ontdek je wanneer je kijkt met de bril van schaarste en wat je moet doen om overvloed te zien en ervaren.

Bij het boek ontvang je als lezer gratis het zacht-werk-boek. Hierin staan extra tips en interviews met ondernemers en professionals over zacht werken.
Een zaak van zacht werken is het vervolg op de ondernemersroman Een zaak van fans. In dit eerste boek leerden dezelfde personages alles over online marketing. Nu ze alle drie druk en succesvol zijn, is het tijd voor de volgende les. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden.

Dr. ir. Ellen de Lange-Ros is bedrijfskundige en directeur van Faxion. Ze helpt ondernemers en zelfstandigen harder te groeien door zachter te werken. Ze schreef in 2013 het boek 'Een zaak van fans' over online marketing en goed geld verdienen. Onder haar eigen klanten heeft ze een aantal succesvolle ondernemers met een gebrek aan tijd. Daarom lanceerde ze haar tweede boek, over tijd maken en zacht werken.

Ellen promoveerde in kwaliteitsmanagement aan de Universiteit Twente en werkte daarna in verschillende functies bij KPN als researcher, projectmanager en marktonderzoeker en had daarbij een leidinggevende rol. Ze startte in 2006 haar bedrijf Faxion. Op haar blog De Glazenwasser geeft ze gratis advies over helder zicht op je klanten, meer fans krijgen met online media en harder groeien door zachter te werken: www.faxion.nl
Lees verder

Recensies

0 recensies
Gijs Weenink
Ben ik in beeld?
30% korting
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
6,75
Petra Hoogerwerf
Echte winst
nog 1 op voorraad
6,85
nog 1 op voorraad
11,70
Kim de Keijzer
Buutvrij
nog 1 op voorraad
6,95
Harry Woldendorp
De startup professional
nog 1 op voorraad
6,90
Gijs Weenink
Ben ik in beeld?
30% korting
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
6,75
Petra Hoogerwerf
Echte winst
nog 1 op voorraad
6,85
nog 1 op voorraad
11,70
Kim de Keijzer
Buutvrij
nog 1 op voorraad
6,95
Harry Woldendorp
De startup professional
nog 1 op voorraad
6,90

Anderen bekeken ook

5,00
Nicci French
De gunst
8,70
Anne de Jong
De geluksroute
9,20
Thijs Launspach
Fokking druk
9,35
Brian Tracy
Eat that frog
14,65
sorry, niet op voorraad