Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Een nieuwe kijk op de Experience Economy, 2e editie

Betekenisvolle belevenissen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

8,70 2,61

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Een nieuwe kijk op de Experience Economy, 2e editie
Een nieuwe kijk op de Experience Economy, 2e editie
Beetje gebruikt
2,61
902400169
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043013918
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
224

Waar gaat het over?

Een nieuwe kijk op de experience economy gaat over de theoretische achtergronden en praktische toepassingen van het ontdekken van betekenisvolle belevenissen en het ontwikkelen van innovatieve en duurzame concepten van immateriële waarde. De experience economy is veel meer dan het aanbieden van een experienceomgeving. Juist de persoonlijke belevenissen van het individu moeten het uitgangspunt zijn, en zijn (verborgen) programma om zin en betekenis aan zijn leven te geven, in zijn eigen leefomgeving en in zijn maatschappelijke context. Dit betekent een veranderende rol voor organisaties en het bedrijfsleven. Dit boek geeft stap voor stap aan wat de fundamenten van betekenisvolle belevenissen zijn en welke ontwerpprincipes daarop van toepassing zijn. Vervolgens bespreekt het hoe het geheel van idee tot werkelijkheid concreet in het bedrijfsleven in de praktijk kan worden gebracht. Het boek is opgedeeld in twee delen. Het eerste deel bevat de historie, de theorie en de betekenis van de experience economy, het tweede deel beschrijft de praktijk. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een relevante businesscase. Bij dit boek is een dvd met illustratieve voorbeelden, video's en documenten meegeleverd. Een nieuwe kijk op de experience economy is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is het een aanrader voor iedereen die zoekt naar nieuwe wegen om immateriële waarde toe te voegen en te innoveren. Albert Boswijk is directeur van het European Centre for the Experience and Transformation Economy. Ed Peelen is hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit en directeur Research bij het European Centre for the Experience and Transformation Economy.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
75,04
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45 2,23
nog 1 op voorraad
9,80
nog 1 op voorraad
12,90
Tweedehands Echt gebruikt
10,15
Tweedehands Als nieuw
10,15
nog 1 op voorraad
75,04
70% korting
nog 1 op voorraad
7,45 2,23
nog 1 op voorraad
9,80
nog 1 op voorraad
12,90
Tweedehands Echt gebruikt
10,15
Tweedehands Als nieuw
10,15

Anderen bekeken ook

70% korting
9.999,00 1,96
Gabrielle Kuiper
De imagineer
7,45
B. Joseph Pine
De beleveniseconomie
12,25
Bert Smit
Imagineering
23,95
40% korting
9.999,00 3,84
Geef me een seintje