Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

E-commerce & E-business

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001593513
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
380

Waar gaat het over?

E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden.-Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;-koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;-nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.Op www.ebusiness.noordhoff.nl vindt de student toetsvragen en een begrippentrainer. Op het docentendeel zijn powerpoints met figuren en tabellen, collegesheets en uitwerkingen van vragen en antwoorden in het boek te vinden. Tevens kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.DoelgroepVoor studenten die een economische of technische opleiding in het hoger onderwijs volgen, vanaf het eerste studiejaar.De auteursBerend Sikkenga is Senior Marketing Professional en digital manager met ruim vijftien jaar ervaring bij onder meer Essent en Booleanpark. Hij is als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Sikkema verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser is Register Marketeer en werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de Return On Investment van marketing. Ze is oprichter van TourWise en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
4=3 actie
30,65
4=3 actie
26,55
Robin van der Werf
Basisboek sales
4=3 actie
39,85
70% korting
4=3 actie
5,45
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
4=3 actie
28,85
4=3 actie
30,65
4=3 actie
26,55
Robin van der Werf
Basisboek sales
4=3 actie
39,85

Anderen bekeken ook

Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
4=3 actie
11,70
4=3 actie
6,55
4=3 actie
5,00
4=3 actie
35,70
4=3 actie
10,35
Bas Wouters
Online invloed
4=3 actie
17,10
Yvonne Grambergen-Hoogland
Persoonlijke kwaliteit / Vast Boek
40% korting
4=3 actie
17,95
Patrick Petersen
Handboek e-commerce
Geef me een seintje