• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De moed van organisaties om zichzelf te zijn

visies, ervaringen en meningen over bedrijfsidentiteit, authenticiteit, bedrijfscultuur, interne marketing, interne communicatie en marktkansen
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789491364006
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Powerteam Publishing
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

Visies, ervaringen en meningen over bedrijfsidentiteit, authenticiteit, bedrijfscultuur, interne marketing, interne communicatie en marktkansen De wereld verandert als een dolle. Snelheid van beslissen is aan de orde van de dag. Om die snelle besluiten te kunnen nemen is het van belang dat je als afnemer/consument de onderlinge verschillen tussen de concurrenten snel moet kunnen herkennen. Echter, in de huidige wereld lijken producten, diensten en bedrijven steeds meer op elkaar. Hierdoor hebben de afnemers moeite om een juiste keuze te maken tussen de grote hoeveelheid aanbieders. Organisaties nemen vaak niet de tijd of hebben niet de moed om aan zelfreflectie te doen. Om op die manier hun bedrijfsauthenticiteit te ontdekken. Door die authenticiteit worden bedrijven zichtbaar en herkenbaar. Het proces en het antwoord hierop heb ik in mijn boek beschreven. Het vertrekpunt van mijn boek is Interne Marketing maar het uitgangspunt van Interne Marketing is de ''Werkelijke'' Identiteit en de bedrijfscultuur van de organisatie. In mijn boek komen deze aspecten bijeen en vormen een blauwdruk voor wat men positionering noemt. Mijn stellingname is dat de positie van een organisatie gebaseerd is op wat de onderneming werkelijk is, waar het vandaan komt, welke roots zij heeft en wat de cultuur binnen de organisatie is. Het is van belang te weten wat de mensen binnen die onderneming te weeg kunnen brengen, kennis en kunde. Wat hen bindt en boeit en hoe zij de onderneming/organisatie tot grotere hoogten kunnen laten stijgen. Dit alles onderbouwd met theoretisch modellen en praktische wenken. Een boek dat iedere ondernemer en zelfs de werknemers gelezen moeten hebben. Dat in iedere boekenkast van iedere manager en marketing en communicatie vakman/vrouw hoort te staan en dat op alle opleidingen als leidraad gebruikt moet worden. Als ze dan ook nog mijn adviezen opvolgen dan zou dat hen vleugels moeten geven. Gewoon omdat de ''Werkelijke'' Identiteit van organisaties een fundamenteel onderdeel is voor succes en groei. Zonder dat wordt het voor bedrijven in de huidige samenleving een moeizaam proces. Auteur Wim de Vries
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Stapelweken
13,04
Stapelweken
32,70
25% korting
Stapelweken
25,01
Geef me een seintje