• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De essentie van communicatie

Over het succes van authenticiteit
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

13,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De essentie van communicatie
De essentie van communicatie
Beetje gebruikt
13,10
912600668
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789079812066
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
VOC Uitgevers
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
114

Waar gaat het over?

Hoe kom je tot succesvolle communicatie?
‘De essentie van communicatie’ is in de zomer van 2010 uitgekomen en beschrijft mede aan de hand van praktijkcases een methodiek voor succesvolle communicatie: RootZ. In de visie van de auteurs, in het dagelijks leven communicatieprofessional bij Zandbeek Communication Group, draait alles om authenticiteit.

Duurzame relaties creëren
Alleen merken en organisaties die via communicatie de eigen essentie weten uit te drukken, zijn in staat om doelgroepen wezenlijk aan te spreken en zo een duurzame relatie te creëren. Dit – een duurzame relatie – is het doel van merkcommunicatie. Bedrijven en merken die `worden wie ze zijn` zullen op termijn altijd het beste presteren.

Merken: spiegels voor betekenisgeving
De methodiek die in het boek beschreven wordt, maakt gebruik van principes uit diverse disciplines, waaronder marketing, communicatie, antropologie en psychologie. Centraal staan de inzichten uit de Jungiaanse psychologie die ervan uitgaat dat ieder mens – en dus ook iedere ‘consumens’ – streeft naar betekenisgeving. Consumenten doen dit door in merken hun eigen betekenis te spiegelen.

Raamwerk voor strategieën en concepten
Dit boek biedt iedere professional werkzaam op het gebied van communicatie en marketing een theoretisch en praktisch raamwerk voor het ontwikkelen van maximaal effectieve communicatiestrategieën en creatieve concepten.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
33,00
Tweedehands Beetje gebruikt
31,25
Tweedehands Beetje gebruikt
20,65
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
Tweedehands Als nieuw
12,30
Tweedehands Als nieuw
14,50
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
Tweedehands Als nieuw
33,00
Tweedehands Beetje gebruikt
31,25
Tweedehands Beetje gebruikt
20,65
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
Tweedehands Als nieuw
12,30
Tweedehands Als nieuw
14,50