• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De directiefluisteraar

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

14,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De directiefluisteraar
De directiefluisteraar
Beetje gebruikt
14,95
351102086
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789492029003
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Het Schrijversportaal
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
160

Waar gaat het over?

De DirectiefluisteraarMeino ZandwijkExcelsheets, statistieken, kansberekening en risicomanagement tegenover intuïtie, empathie en creativiteit, niet bang zijn om op je bek te gaan om zo tot briljante innovatieve oplossingen te komen.Directies nemen zichzelf vaak veel te serieus, zonder na te denken over wat ze doen of erger nog, waarom. Iedereen voelt aan dat het anders kan, maar hoe? De Directiefluisteraar laat op een speelse manier zien dat we gebruik moeten gaan maken van essentiële 'rechtsbreinige' zintuigen. Vaardigheden die zich in de rechterhersenhelft bevinden: design, spel, zingeving, empathie, verhaal en symfonie. Daarom een boek vol dialogen met zogenaamde 'right brainers', mensen die conceptueel denken in plaats van logisch en lineair. De directiefluisteraar, Meino Zandwijk, praat met Marcel Wanders over design, Jonnie Boer vertelt over symfonie, Ad Verbrugge en Laurens Knoop over zingeving, Nanine Linning kijkt naar spel en Tinkebell doet (haar) verhaal. Meino ZandwijkConsultant, innovator, visionair, maar boven alles ondernemer. Sinds 2001 eigenaar van Dutch, adviesbureau voor bedrijven en overheden dat mee onderneemt met hun klanten. Dutch vertaalt de drie P's van People, Planet en Profit naar een even soepel allitererend Building Better Business, of Creating Conscious Companies. Meino Zandwijk was als pragmatisch, betrokken en sociaal bewust ondernemer actief betrokken bij een aantal initiatieven gericht op maatschappelijke en duurzame impact: De Groene Zaak, Social Enterprise NL, Circle Economy en B-Corp. Door de crisis legde zijn bedrijf het bijna af. Toen ging bij hem de knop om: 'Verrek, zo ga ik het doen: alles op een luchtige, ludieke wijze over het voetlicht brengen. Een boek, een voorstelling.'
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90

Anderen bekeken ook

Menno Lanting
De disruptieparadox
Stapelweken
5,75
Stapelweken
14,25
Bert Overbeek
Het flitsbrein
50% korting
Stapelweken
7,50
Stapelweken
15,25
Louis van Woerden
Fluitend leidinggeven
Stapelweken
11,90
Hans Kruyzen, Hans Kruyzen
Spraakmakend Presenteren
Geef me een seintje
Geef me een seintje