• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Datawarehouses / Customer Relationship Management

Bron van kennis : voor marketing en sales
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789014068206
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina's
88

Waar gaat het over?

Marketing en IT kunnen heden ten dage niet meer los van elkaar gezien worden. Klanten wensen in toenemende mate een individuele behandeling en de gegevens die daarvoor nodig zijn passen niet meer in een kaartenbak. De transactionele systemen bieden dat integrale klantbeeld meestal niet. Daarom besluiten veel bedrijven een datawarehouse op te zetten, waarin alle klantgegevens gecombineerd worden. Dit boek beschrijft op praktische wijze hoe u dat het beste kunt aanpakken en, net zo belangrijk, hoe u het maximale uit uw investering haalt. Frank Buytendijk en Cok de Groot hebben bij Synergetics Management Information Company (www.synergetics.nl) vele jaren ervaring opgedaan met het opzetten van marketing datawarehouses. Synergetics Management Information Company, onderdeel van VODW Marketing Village, specialiseert zich in informatievoorziening voor de klantkant van de organisatie, van Balanced Scorecard tot en met datawarehouse.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Echt gebruikt
12,35
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Echt gebruikt
12,35