• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Customer innovation

Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

22,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Customer innovation
Customer innovation
Als nieuw
22,04
ISBN
9789401458795
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Uitgeverij Lannoo
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
296

Waar gaat het over?

EEN OPEN DIALOOG MET DE MARKT LAAT DE ORGANISATIE GROEIEN EN CREËERT RUIMTE VOOR INNOVATIE.

Veel organisaties benaderen klantgerichte marketing en innovatie van hun bedrijfsstrategie als afzonderlijke zaken. Zo missen ze mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. Customer innovation zet dit paradigma op zijn kop door de klant als beginpunt te nemen, te innoveren rond zijn of haar noden en er vervolgens een klantgerichte bedrijfsstrategie rond te bouwen.

Deze tweede editie van Customer innovation biedt een goed opgebouwde drie-op-drieformule van verbinding, conversie en samenwerking. Daarmee legt het de basis voor innovatie en verandering, om de huidige klantenreis te verbeteren en uit te breiden naar nieuwe klanthorizonten. Met een reeks casestudy's, waaronder Disney, LEGO® en Johnson & Johnson en heel veel praktische aanbevelingen is dit het ultieme boek voor elke leider en bedrijfs- of marketingspecialist die het pad wil effenen voor een nieuw tijdperk van klantgerichte strategie.

Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Jeroen De Flander
De wetenschap van succes
24,00
Sabine Tobback
Out of office
24,85
Marion Debruyne
Customer innovation
sorry, niet op voorraad
Leonor Faber-Jonker, Leonor Jonker
Muziekreis door het Berlijn van toen en nu
sorry, niet op voorraad