• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Content!

zuurstof voor je klanten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

22,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Content!
Content!
Als nieuw
22,60
ISBN
9789089653888
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
384

Waar gaat het over?

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd! Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw resultaat met contentmarketing. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden. Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt. Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content. Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases. Naast echt álle informatie over het bouwen van je contentstrategie heeft dit boek twee unieke toevoegingen: een complete Facebook Messenger-omgeving waarin je antwoord krijgt op al je vragen over content én een website met aanvullende cases en video's, zuurstofvoorjeklanten.nl Over de auteur Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten. Trefwoorden: contentmarketing, content, marketing, contentstrategie, antal de waij, content marketing canvas, social media, b2b, b2c
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
Tweedehands Als nieuw
10,40
nog 1 op voorraad
6,25
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90

Anderen bekeken ook

Byron Sharp
How Brands Grow
11,50
40% korting
Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,65
Aart Lensink
Formats
23,10
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
Aartjan van Erkel
Nummer 1
14,50
Rilla Lysens
Content !
16,04
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad