Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Content! Zuurstof voor je klanten

zuurstof voor je klanten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

26,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Content! Zuurstof voor je klanten
Content! Zuurstof voor je klanten
Als nieuw
26,90
801101598
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089653888
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
176

Waar gaat het over?

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw resultaat met contentmarketing. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.


Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden.

Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.
Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.

Naast echt álle informatie over het bouwen van je contentstrategie heeft dit boek twee unieke toevoegingen: een complete Facebook Messenger-omgeving waarin je antwoord krijgt op al je vragen over content én een website met aanvullende cases en video's, zuurstofvoorjeklanten.nl

Over de auteur

Antal de Waij heeft met zijn contentmarketingbedrijf Engagement Media talloze klanten geholpen met hun strategie en implementatie van content. Hij weet precies hoe succesvolle content écht werkt en deelt zijn ervaringen in dit boek. Hij doceert Contentmarketing, Sociale Media en Digitale Strategie aan diverse gerenommeerde opleidingsinstituten.

Trefwoorden: contentmarketing, content, marketing, contentstrategie, antal de waij, content marketing canvas, social media, b2b, b2c
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Tweedehands Als nieuw
7,70
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
31,15
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Tweedehands Als nieuw
7,70
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
nog 1 op voorraad
31,15

Anderen bekeken ook

Byron Sharp
How Brands Grow
22,20
Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
5,00
Aart Lensink
Formats
40% korting
6,95
40% korting
10,90
37,55
35,95
Aartjan van Erkel
Nummer 1
9,00
Rilla Lysens
Content!
40% korting
16,04