• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consumentengedrag

Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

66,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Consumentengedrag
Consumentengedrag
Als nieuw
66,50
10000426898
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001298630
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina's
420

Waar gaat het over?


  • Geeft psychologisch inzicht in consumentengedrag en biedt daarmee een basis voor succesvolle marketing;

  • bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

  • met aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, vanuit verschillende perspectieven: consument, maatschappij en marketingafdelingen.


Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Het boek biedt (toekomstig) marketeers – en anderen die gedrag willen beïnvloeden – psychologisch inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. Daarmee helpt het hen om goed gefundeerde beslissingen te nemen. De wisselwerkingen tussen marketing, de omgeving, de consument en diens gedrag komen uitgebreid aan bod. Het boek start met een flowchart waarin deze interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is gevisualiseerd.

Nieuw in deze herziene, achtste editie van Consumentengedrag is de aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, zowel vanuit het perspectief van de consument, als vanuit maatschappelijk en marketingoogpunt. Daarnaast is komen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van (online) koopgedrag en social media uitgebreid aan bod en zijn in het hele boek de praktijkvoorbeelden, cases en afbeeldingen geactualiseerd. Nieuw is ook het hoofdstuk Kiezen & Evalueren waarin onder meer ruime aandacht wordt besteed aan onbewust consumentengedrag, heuristieken en nudging. Tot slot worden twee tools om consumentengedrag te analyseren – Customer Journey Mapping en het Triade-model – in deze editie uitgebreider en in een afzonderlijk hoofdstuk behandeld.

Consumentengedrag is geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business, Ondernemerschap en Retailmanagement en Bedrijfskunde. Het boek is zowel in de propedeuse als de hoofdfase te gebruiken.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
14,50
W. Somerset Maugham
Op het Scherp van de Snede
3+1 actie
12,95
Geef me een seintje
Vicente Hao Chin, Vicente Hao Chin
The Process of Self-Transformation
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12
25% korting
3+1 actie
4,55 3,41
Van Der Klaauw B.
Vliegtuigen supersonisch
25% korting
3+1 actie
11,10 8,32
3+1 actie
14,50
W. Somerset Maugham
Op het Scherp van de Snede
3+1 actie
12,95
Geef me een seintje
Vicente Hao Chin, Vicente Hao Chin
The Process of Self-Transformation
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12
25% korting
3+1 actie
4,55 3,41
Van Der Klaauw B.
Vliegtuigen supersonisch
25% korting
3+1 actie
11,10 8,32

Anderen bekeken ook

25% korting
3+1 actie
3,75
A.T.A.M. Nederstigt
Consumentengedrag
50% korting
3+1 actie
7,10
A.T.A.M. Nederstigt, Th.B.C. Poiesz
CONSUMENTENGEDRAG DR 2
25% korting
3+1 actie
8,51