• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Concept & copy

Prikkels voor reclamemakers
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

24,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Concept & copy
Concept & copy
Als nieuw
24,20
ISBN
9789020979336
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Een helder en inspirerend boek dat alle fasen van het creatieve proces in de marketingcommunicatie behandelt Van strategie via briefing naar conceptontwikkeling en copywriting Met talrijke actuele voorbeelden Ontstaan uit een unieke samenwerking tussen reclamebureaus en het communicatieonderwijs Copy & Concept biedt zo ook aan studenten een breed instrumentarium voor conceptueel denken en conceptontwikkeling Dit boek wil - het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen - junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk - studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken - docenten aansporen om aansprekende lessen te geven Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud 1. Creatieve strategie 2. De inspirerende briefing 3. Conceptontwikkeling 4. De conceptpresentatie 5. Voorbereiding op copy 6. Copywriting 7. Copy voor alle denkbare middelen 8. De pay-off 9. Merknamen
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Barry de Waal
Copy & Concept
4=3 actie
19,00
Barry de Waal
Copy & concept
4=3 actie
9,50

Recensies

0 recensies

Meer in Reclame

Sanne Knitel
Conceptdenken
4=3 actie
9,30
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,00
Marcel Beerthuizen
Show me the money
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
Sanne Knitel
Conceptdenken
4=3 actie
9,30
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,00
Marcel Beerthuizen
Show me the money
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,65
4=3 actie
9,50
4=3 actie
4,75
Barry de Waal
Copy & concept
4=3 actie
9,50
4=3 actie
6,15
4=3 actie
19,80
Mark Julsing
Onderzoek doen!
4=3 actie
7,50
4=3 actie
20,90
Natalie van Zeeland
Succes begint bij jezelf
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Tom Fischer, Mark Julsing
Onderzoek doen!
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad