• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie van organisaties

handboek public relations
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie van organisaties
Communicatie van organisaties
Als nieuw
7,20
ISBN
9789491560019
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
540

Waar gaat het over?

Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert. Moderne organisaties proberen niet alleen te beïnvloeden, ze luisteren mee en participeren in gesprekken die consumenten voeren. Dit handboek biedt inzichten en richtlijnen, gebaseerd op actuele ontwikkelingen, die van belang zijn voor de communicatie van organisaties. Deze zesde, geheel herziene editie van dit boek heeft een nieuwe titel: Communicatie van organisaties. 'Communicatie' is in onze visie veel breder dan Public Relations en beter van toepassing op het nieuwe handboek dat het belang en mogelijkheden van communicatie voor organisaties laat zien. In het eerste deel komt de theorie aan bod en vind je een overzicht van actuele ontwikkelingen in het vakgebied. Het tweede deel biedt concrete handvatten en verdieping. Dit maakt het boek relevant voor studenten en vakgenoten. De opzet van het nieuwe boek Communicatie van organisaties is trouw gebleven aan de succesformule van eerdere edities. Ieder hoofdstuk is door een specialist in het betreffende onderwerp geschreven. Dat heeft geresulteerd in een rijk boek, gevarieerd aan inhoud, actueel en fundamenteel, met een veelheid aan inzichten en handige tips. "Een must voor professionals voor wie communicatie een belangrijk aspect vormt van het dagelijkse werk". Noelle Aarts, hoogleraar Strategische Communicatie (de 'Logeion' leerstoel) "Een 'must read' voor iedere zich continu ontwikkelende communicatieprofessional, dankzij een zorgvuldige keuze uit de inzichten en ontwikkelingen die nu belangrijk zijn", Bart de Vries, directeur HvdM PR/PA en redactie van 5e editie Handboek PR Het blauwe boek... "Voor mij is en blijft dit 'het grote blauwe boek'... Het boek is al 25 jaar een begrip. Mede dankzij het blauwe boek ben ik tijdens mijn studententijd enthousiast geraakt over het communicatievak. Het vormt een uniek overzicht van de verbreding, verdieping en vernieuwing van het communicatievak." Ron van der Jagt, bestuursadviseur en partner bij de Reputatiegroep en voorzitter van Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie van Communicatieprofessionals.
Lees verder

Recensies

0 recensies
30% korting
50% korting
S.I. Brennecke
Media en publiek
nog 1 op voorraad
4,60
M. Vos, H. Schoemaker
Geintegreerde Communicatie
nog 1 op voorraad
5,00
Tweedehands Als nieuw
5,45
[{:name=>"Irma Onrust"
Communicatie compleet
nog 1 op voorraad
11,40
30% korting
50% korting
S.I. Brennecke
Media en publiek
nog 1 op voorraad
4,60
M. Vos, H. Schoemaker
Geintegreerde Communicatie
nog 1 op voorraad
5,00
Tweedehands Als nieuw
5,45
[{:name=>"Irma Onrust"
Communicatie compleet
nog 1 op voorraad
11,40

Anderen bekeken ook

31,75
28,55
50% korting
Steven van Belleghem
De Conversation Company
5,45
Marshall B. Rosenberg
Geweldloze communicatie
18,04