Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie handboek / Vast Boek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

60,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie handboek / Vast Boek
Communicatie handboek / Vast Boek
Als nieuw
60,00
1040100898
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001298746
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
427

Waar gaat het over?

Het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak; biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied; optimale aansluiting bij de actuele onderwijs- en beroepspraktijk.

Het Communicatie Handboek is het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak. Het biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van marketingcommunicatie, corporate communicatie en interne communicatie, met optimale aansluiting bij de onderwijs- en beroepspraktijk. Ben jij op zoek naar een toegankelijk overzicht voor jouw studenten? Dan is dit handboek precies wat je nodig hebt.

Met speciale aandacht voor communicatiecanvas, interne communicatie, social media en contentstrategie biedt dit boek een directe koppeling tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk eindigt met een samenvatting, praktijkcase en begrippenlijst, zodat studenten de theorie direct kunnen toepassen.

De achtste editie is grondig herzien en richt zich nu op een coachende benadering met de structuur van drie fases: Analyse – Strategie – Aanpak, en twaalf bouwstenen. Dit maakt een directe vertaalslag van theorie naar praktijk mogelijk, met concrete beroepsproducten en de beste modellen voor communicatiewerk.

Doelgroep

Het Communicatie Handboek is geschikt voor hbo-opleidingen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business, Bedrijfskunde en Eventmanagement, en kan vanaf de propedeuse worden ingezet.

Digitale leeromgeving

Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden.

Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!

Over de auteur

Drs. Wil Michels is directeur van communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Hij ondersteunt bedrijven in creatief denken en communicatiestrategieën en werkt als docent bij Fontys Hogeschool Economie en Communicatie, Open Universiteit, SRM Opleidingen en Kluwer Vlaanderen.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Jennifer Crusie
Welcome to Temptation
nog 1 op voorraad
3,90
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
nog 1 op voorraad
20,70
Tweedehands Als nieuw
14,60
Tweedehands Beetje gebruikt
13,40
Orhan Pamuk
The black book
70% korting
nog 1 op voorraad
13,04
Jennifer Crusie
Welcome to Temptation
nog 1 op voorraad
3,90
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
nog 1 op voorraad
20,70
Tweedehands Als nieuw
14,60
Tweedehands Beetje gebruikt
13,40
Orhan Pamuk
The black book
70% korting
nog 1 op voorraad
13,04

Anderen bekeken ook