• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bouwen aan organisatie identiteit

sturen op waardecreatie, reputatie en verandering met het corporate merk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

25,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Bouwen aan organisatie identiteit
Bouwen aan organisatie identiteit
Als nieuw
25,70
ISBN
9789491560521
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
164

Waar gaat het over?

Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Met veel voorbeeldcases.


'Tibor van Bekkum positioneert organisatie identiteit in mijn ogen terecht als fundament voor waardecreatie, reputatie en verandering. De centrale rol van identiteit zal in de komende jaren alleen nog maar sterker worden met de huidige druk op organisaties rond transparantie, authenticiteit en stakeholder engagement.'

- Professor Dr. Joep Cornelissen, hoogleraar corporate communicatie en organisatie theorie, Vrije Universiteit Amsterdam


'Eindelijk een boek dat laat zien dat het merk te belangrijk is om alleen over te laten aan marketeers. Het merk gaat iedereen binnen en buiten de organisatie aan. Het vertelt wie je bent - en waar je naar toe wil als organisatie. Dat maakt het per definitie strategisch en een onderwerp voor de CEO. Tibor schept duidelijkheid in een wereld waar vaak veel verwarring is en laat zien hoe moeilijk grijpbare concepten zoals cultuur, identiteit en merk met elkaar in verband staan. Een must read voor iedereen die zich bezig houdt met strategie, marketing en organisatieveranderingen.'

- Nanne Bos, Head of Global Branding ING


Over de auteur:
Tibor van Bekkum is oprichter van adviesbureau Valuebridge (2011) en is gespecialiseerd in positioneringstrategie en identiteitsontwikkeling. Met Valuebridge ondersteunt hij middelgrote en grote organisaties bij het realiseren van duurzame verandering in merk en organisatie. Naast zijn advieswerk spreekt, doceert en publiceert Tibor regelmatig over corporate branding, positioneringstrategie en organisatie identiteit.
Ook is hij initiatiefnemer van Het Identiteitscongres, een jaarlijks terugkerend evenement waar de laatste inzichten en inspirerende cases op het gebied van organisatie identiteit centraal staan.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Gijs Weenink
Ben ik in beeld?
30% korting
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
6,75
Petra Hoogerwerf
Echte winst
nog 1 op voorraad
6,85
nog 1 op voorraad
11,70
Kim de Keijzer
Buutvrij
nog 1 op voorraad
6,95
Harry Woldendorp
De startup professional
nog 1 op voorraad
6,90
Gijs Weenink
Ben ik in beeld?
30% korting
nog 1 op voorraad
6,40
nog 1 op voorraad
6,75
Petra Hoogerwerf
Echte winst
nog 1 op voorraad
6,85
nog 1 op voorraad
11,70
Kim de Keijzer
Buutvrij
nog 1 op voorraad
6,95
Harry Woldendorp
De startup professional
nog 1 op voorraad
6,90

Anderen bekeken ook

Mayke van Keep
Issuedenken
17,45
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
15,75
Astrid Koelewijn, Daisy Schoenmakers
Succes ontmaskert...
5,50
Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
11,90
Paul Verhaeghe
Identiteit
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Kees van Wijk
De media-explosie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad