Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek social media

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

8,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek social media
Basisboek social media
Als nieuw
8,00
612200086
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059317048
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
347

Waar gaat het over?

Social media: revolutie of slechts een nieuw middel? Zowel wetenschappers, vakprofessionals als het onderwijs zijn er druk mee. Er zijn al veel boeken verschenen over de inzet van social media die antwoord geven op allerlei vragen uit de praktijk. Inmiddels bestaat er behoefte aan een boek dat de theorie uit de wetenschap samenbrengt met de praktijk vanuit meerdere disciplines. Een boek dat verder gaat dan alleen advies over de inzet van social media, dat een brede basiskennis biedt en inzicht geeft in de theoretische aspecten. Dit is het eerste boek in Nederland dat de kennis over social media uit wetenschap en beroepspraktijk samenbrengt tot één verhaal.In Basisboek social media schetsen wetenschappers vanuit de theorie het ontstaan en de gevolgen van social media. Daarna belichten vakspecialisten de praktische kant van social media. Onderwerpen zijn: social media in de netwerkmaatschappij, communiceren, overheid, journalistiek en organisaties met social media, impressiemanagement en storytelling via social media, interne communicatie, public relations, projectmanagement en mediaplanning met social media. Maar ook:• do’s en don’ts van social media-innovator Erwin Blom;• een katern facts and figures;• een nawoord van bestseller-auteur Menno Lanting.Basisboek social media is geschreven voor het hbo- en wo-onderwijs. Het boek is echter ook onmisbaar voor vakspecialisten en andere geïnteresseerden die een volledig beeld willen krijgen van de theoretische én praktische kant van social media.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
5,65
Lukas Burgering
Crisis
40% korting
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
26,55
Tweedehands Beetje gebruikt
38,30
Tweedehands Echt gebruikt
36,35
Tweedehands Als nieuw
5,65
Lukas Burgering
Crisis
40% korting
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
26,55
Tweedehands Beetje gebruikt
38,30
Tweedehands Echt gebruikt
36,35

Anderen bekeken ook

Willem Bemboom
Omgaan met de media
40% korting
5,55
Jan Dijkgraaf
Social media bijbel
6,25
Herm Kisjes
Socialbesitas
70% korting
8,00
40% korting
9,90
5,00