• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Augmented Reality

Een praktische inleiding
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Augmented Reality
Augmented Reality
Beetje gebruikt
6,75
ISBN
9789059405134
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
246

Waar gaat het over?

Toegevoegde realiteit, beter bekend als augmented reality (AR), krijgt
steeds meer invloed op ons dagelijks leven. Van internet of
rechtstreeks van de computer worden gegevens, videoclips,
3D-gamesituaties en realistische simulaties aan de werkelijkheid
toegevoegd. De bekendste toepassing is de informatielaag die over
met de camera van de smartphone opgenomen beelden wordt gelegd.
Het is een belangrijke vorm van verrijkte navigatie waarbij
objecten en locaties in de omgeving snel te vinden zijn en het
is bovendien beschikbaar voor iedereen met een smartphone en een
geschikte app (Layar).

Er zijn echter nog veel meer toepassingen, van door gebaren en spraak
bestuurde games en werkprocessen tot de besturing van het slimme huis
of kantoor en de industriële productielijn. Bij marketing wordt gretig
gebruikgemaakt van app-vertising, quick response codes, open end games,
simulaties, NFC/RFID-chips in producten en hot links in videofi lmpjes.
De doelgroep beleeft het levensecht. Onderwijs en toerisme worden
verrijkt met interactieve informatie, storytelling en het in simulaties
zelf ervaren, proeven en beleven. Robots betreden de receptie, het
slimme huis of kantoor en de gezondheidszorg. Producten verklaren en
ver-kopen zichzelf met behulp van draadloze communicatie en ingebouwde
chips. De nieuwste mode, een zonnebril of kapsel uitproberen? AR toont
hoe het staat. Gezichtsherkenning brengt sociale netwerken tot leven.
Het Nederlandse CSI past op AR gebaseerde opsporingstechnieken toe.

Dit boek is bedoeld voor iedereen die op praktische wijze kennis wil
nemen van de mogelijkheden van augmented reality, of die AR-marketing
of AR-communicatie wil bedrijven. Het boek is ook geschikt voor het
onderwijs. Theorie, vele praktijk-voorbeelden en leerzame illustraties
wisselen elkaar af. Elk hoofdstuk wordt af-gesloten met enkele opdracht
en.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
20,10
Abdelaziz Aouragh
Islamic branding
nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
nog 1 op voorraad
8,75
nog 1 op voorraad
20,10
Abdelaziz Aouragh
Islamic branding
nog 1 op voorraad
5,45
nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
nog 1 op voorraad
8,75

Anderen bekeken ook

M. Houtman
Tao-zen
22,90
12,45
20,55
Niklas Modig, Pär Ahlström
Dit is Lean
19,95
Willem Witteveen
De wet als kunstwerk
43,15
Roelof Tichelaar
In Hem leven wij
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad