• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zakelijke communicatie voor professionals / Vast Boek / Noordhoff

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Stapelweken

15,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zakelijke communicatie voor professionals / Vast Boek / Noordhoff
Zakelijke communicatie voor professionals / Vast Boek / Noordhoff
Beetje gebruikt
15,60
773301566
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001813208
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
448

Waar gaat het over?

Het succes van professionals in organisaties hangt voor een belangrijk deel af van hun communicatie. Om goed te communiceren zijn kennis en vaardigheden nodig uit veel verschillende vakgebieden, zoals de (sociale) psychologie, de organisatiekunde, en de taal- en tekstwetenschappen.


Zakelijke communicatie voor professionals

integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.

Daarbij worden de toepasbare theorie en de relevante communicatie-, organisatie- en managementmodellen op een compacte manier gepresenteerd. De zakelijk-organisatorische context krijgt veel aandacht en natuurlijk komen zowel traditionele als nieuwe media aan de orde.


Zakelijke communicatie voor professionals

biedt veel concrete tips, bruikbare modellen, voorbeelden uit de praktijk en nuttige do's & don'ts. Zowel in het boek als op de bijbehorende website worden praktische oefeningen aangeboden. Elk hoofdstuk bevat bovendien modellen voor zelfreflectie en (zelf)evaluatie. Deze unieke aanpak maakt Zakelijke communicatie voor professionals tot een handboek voor professionals en een studieboek voor het hoger onderwijs in één. Het biedt alles wat de huidige student nodig heeft om straks effectief te zijn in zakelijke communicatie.

Op de bijbehorende website www.zakelijkecommunicatievoorprofessionals.noordhoff.nl staat aanvullend studiemateriaal.

Zakelijke communicatie voor professionals is de opvolger van Zakelijke Communicatie 1 en 2

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Carel Jansen, Leon de Stadler
Communicate as a Professional
25% korting
Stapelweken
38,20 28,65
Stapelweken
12,15
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
Stapelweken
6,30 4,72
B. van der Laaken
Presentation techniques
25% korting
Stapelweken
6,90 5,17
Stapelweken
80,65
Stapelweken
76,70
Carel Jansen, Leon de Stadler
Communicate as a Professional
25% korting
Stapelweken
38,20 28,65
Stapelweken
12,15
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
Stapelweken
6,30 4,72
B. van der Laaken
Presentation techniques
25% korting
Stapelweken
6,90 5,17
Stapelweken
80,65
Stapelweken
76,70

Anderen bekeken ook

Stapelweken
35,70
50% korting
Stapelweken
2,95
Ronald Mulder
Ondernemen
25% korting
Stapelweken
6,00
Philip Kotler
Marketing
Stapelweken
16,90
Geef me een seintje