• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Winst of verlies? De sponsormatch

de sponsormatch
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

14,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Winst of verlies? De sponsormatch
Winst of verlies? De sponsormatch
Als nieuw
14,90
10000353769
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054724421
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
144

Waar gaat het over?

Het coronavirus heeft veel bedrijven en organisaties besmet en doet de sport- en vrijetijdssector op zijn grondvesten schudden. Het klassieke businessmodel staat meer dan ooit onder druk, waardoor sport-, cultuur- en vrijetijdsorganisatieszich nog beter in de markt moeten zetten. In Winst of verlies? De sponsormatch worden de mogelijkheden van sponsoring als financieringsbron voor verenigingen en als marketinginstrument grondig doorgelicht. Hoe kom je tot de ideale match?Want dat is natuurlijk de droom van iedere merkverantwoordelijke én fondsenwerver: het spelen van de perfecte match, die tot unieke maatschappelijke en commerciële terugverdieneffecten leidt. Wat zijn voorbeelden van een sprookjeshuwelijk en welke managementlessen kunnen we hieruit trekken? In de meeste gevallen is echter sprake van een doorsneematch. In dit verstandshuwelijk kunnen beide partijen leven met het gelijkspel van de tegenprestaties die ze elkaar verstrekken. Hier staat voortdurend het koele rekenwerk centraal. Maar het kan ook aardig fout lopen. Wanneer spreken we van een mismatchtussen sponsor en gesponsorde, die onvermijdelijk in een echtscheiding resulteert?Winst of verlies? De sponsormatch vertrekt vanuit de sponsorpraktijk om tot pertinente vragen, heldere oplossingen en handige managementtips te komen. Het is een must-read voor iedere sport- en cultuursponsor met een toekomstvisie. Ook de bestuurder van een sport- of cultuurvereniging die zijn of haar businessmodel in vraag durft te stellen in de huidige, snel wijzigende marktcontext, zal aan de hand van de vernieuwende inzichten een duurzaam concurrentieel voordeel opbouwen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Echt gebruikt
22,00
Tweedehands Echt gebruikt
15,40
Tweedehands Beetje gebruikt
15,75
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
50% korting
15,90 7,95
Tweedehands Als nieuw
9,50
Tweedehands Echt gebruikt
22,00
Tweedehands Echt gebruikt
15,40
Tweedehands Beetje gebruikt
15,75
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
50% korting
15,90 7,95
Tweedehands Als nieuw
9,50